Vind jouw droombaan
Follow a manual added link
Amstelpark
Vacatures
Link to: Hotel – Spa
Hotel – Spa
Vacatures
Link to: Fitness
Fitness
Vacatures
Link to: Staf / Facilitair
Staf / Facilitair
Vacatures
ben jij op zoek naar een toffe stageplek waar je je passie voor eten en drinken kunt ontdekken? bij ons in de horeca bieden wij jou de kans om ervaring op te doen in een dynamische en gezellige omgeving!wat kun je verwachten?- als stagiair(e) horeca weet jij als geen ander hoe onze gasten en leden gastvrij worden ontvangen en op hun gemak worden gesteld.- je leert van de beste, namelijk onze professionele en ervaren collega's die jou alle ins en outs van het vak leren;- breng jou ideeën mee en help ons onze gaste te verrassen en hun verwachtingen te overtreffen;- maak deel uit van een hect team waarin iedereen elkaar ondersteund en samenwerkt;- geen dat is hetzelfde, je werkt achter de bar, bediening in het restaurant en/of op het terras;- je werkt proactief, snel en nauwkeurig, terwijl je altijd het overzicht bewaart. het leveren van uitstekende service en kwaliteit staat bij jou voorop.wie ben jij?· een enthousiaste, gemotiveerde student die wil leren, met een passie voor horeca:· je volgt een mbo of hbo gerichte opleiding;· je bent pro actief en hebt een open uitstraling;· werken in wisselende diensten, waartoe ook weekenddagen kunnen behoren, is voor jou geen probleem;· je voelt gasten goed aan en je weet hoe je gasten tevreden houdt;· je spreekt de nederlandse taal vloeiend. if you don't speak the dutch language fluently we will not proceed your application. de kerncompetenties balans, beleving, kwaliteit en verbinding zijn van doorslaggevend belang voor succesvol functioneren in onze organisatie. als medewerker van hotel & wellness zuiver beschik je over deze competenties.wat bieden wij?· een stagevergoeding van € 350-550 per maand op fulltime basis;· gratis gebruik van de fitness faciliteiten en korting op de overige faciliteiten;· een 10 rittenkaart voor gratis toegang tot de wellness (18 jaar of ouder);· uiteraard bieden wij jou een leuke en leerzame stageplek in een gezellig en professioneel team.
ben jij toe aan een volgende stap in jouw carrière, weet jij als geen ander wat hospitality is en wil jij samen met het team zorgen dat jullie shift vlekkeloos verloopt? dan kun je werken op de mooiste plek van amsterdam. lees snel verder!de uitdagingvoor onze horecagelegenheid bij zuiver (wellness en hotel) zijn wij op zoek naar een enthousiaste, operationele en ondernemende floormanager/supervisor die direct werkt onder de restaurant manager. als echte horeca type weet jij hoe je onze gasten en leden gastvrij ontvangt en op hun gemak stelt. je stuurt de medewerkers bediening operationeel aan in hun dagelijkse werkzaamheden (4-7 medewerkers). dit doe je door proactief, vlot en accuraat te werken zonder hierbij het overzicht te verliezen. het waarborgen van service en kwaliteit staat hierbij hoog in het vaandel. tevens ben je een echte teamplayer en laat jij je onder hectische omstandigheden niet van de wijs brengen.wie ben jij?de belangrijkste eigenschappen zijn dat je leergierig bent en gemotiveerd bent om te werken, dit straal je ook uit. daarnaast herken jij je in onderstaand profiel:minimaal 3 jaar aantoonbare horeca ervaring en werk je zelf volledig operationeel mee;je beschikt mbo werk- en denkniveau;je bent proactief, neemt initiatief en commercieel ingesteld;je hebt een leuke, vlotte uitstraling.als geen ander weet jij het overzicht te bewaken, stress komt niet in jouw woordenboek voor;je bent communicatief sterk en met jouw coachende manier van leidinggeven haal je het beste in jouw team naar boven;het is voor jou geen probleem om te werken in wisselende diensten (grotendeels middag- en avonddiensten) zowel in de weekenden (minimaal 1 weekenddag per week) als op feestdagen.wat bieden wij?een contract voor 28-36 uur per weekeen uitstekend marktconform salaris passend bij jouw kennis en ervaring;opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree voor de spa;korting op de overige faciliteiten;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;hele gezellige collega's en een prettige werksfeer.
ben jij een ervaren hotelprofessional met visie, leiderschap en een warm hart voor hospitality? en wil je werken op één van de mooiste locaties in amsterdam? dan is dit jouw kans! de uitdagingwij zoeken een daadkrachtige hotel manager/ rooms division manager die eindverantwoordelijk is voor onze gehele hoteloperatie, waartoe de front- en backoffice behoren. jij zorgt voor een continu hoogwaardig kwaliteits- en service niveau en daarmee een fundament voor onze gastbeleving. tevens stuur je aan om de hoogste resultaten te behalen op het gebied van gast- en service gerichtheid, commerciële resultaten en een goede sfeer en uitstraling.in deze functie ben je onderdeel van het mt, rapporteer je aan de general manager en draag je bij aan het ontwikkelen van een strategisch lange termijn plan. als geen ander weet je deze te vertalen naar duidelijke doelen en zorg je dat jouw team precies weet waar zij naartoe werken. daartoe behoort ook het maken van het budget, rapportages maken om deze te volgen en waar nodig bij te sturen. je beheert en optimaliseert processen, protocollen en werkinstructies. deze afdeling is de spil van de organisatie en samen met jouw team, zorg je ervoor dat de communicatie en samenwerking met andere afdelingen succesvol en prettig verloopt. tevens ben jij de contactpersoon voor externe leveranciers.de afdeling marketing adviseer jij over alle sales activiteiten om hogere commerciële resultaten te bereiken, qua hotel bezetting, revenu management en om onze positionering te vergroten.last but not least, ben jij een coachende leidinggevende die het beste uit de medewerkers haalt. onze kernwaarden zijn balans, beleving, kwaliteit en verbinding. dit geldt niet alleen voor onze gasten, zeker ook voor onze medewerkers. je bent zichtbaar op de werkvloer en toegankelijk en als het echt nodig is, spring je ook bij waar dat nodig is. jij ziet er op toe dat alle collega's een veilige werkomgeving hebben, zich kunnen ontwikkelen en plezier hebben. hierin is positiviteit en optimisme onmisbaar. met jouw coachende kwaliteiten haal je het beste in jouw team naar boven.wie ben jij?jij bent een echte hospitality topper, commercieel gedreven en een coachende leidinggevende met minimaal 5 jaar relevante werkervaring binnen de hotel branche. verder herken jij je in onderstaand profiel:je beschikt over een hbo opleiding in de richting van hogere hotelschool, hotelmanagement of soortgelijk;commercieel inzicht en ervaring met budgetten opstellen en beheren;strategisch inzicht en gevoel voor dagelijkse realiteit;je bent proactief, neemt initiatief en hebt er geen problemen mee om zelf operationeel mee te werken;jij houdt van structuur en bent sterk in het ontwikkelen van processen en stellen van prioriteiten;flexibel inzetbaar, waarbij je werkt in wisselende diensten zowel in de avonden, het weekend als op feestdagen;je bent een coachende, motiverende en inspirerende leidinggevende die toegankelijk is;je beschikt over sterke communicatie vaardigheden, zowel in het nederlands als engels.wat bieden wij?een contract voor 32-36 uur per week;uitstekende arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring;rittenkaart voor 10 x gratis entree van de spa;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;korting op overige faciliteiten;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;hele gezellige collega's en een prettige werksfeer.
wil jij het visitekaartje zijn van ons bedrijf, is het bieden van een uitstekende service jouw 2e natuur en heb je leidinggevende kwaliteiten? lees dan zeker verder!voor onze frontoffice zijn wij op zoek naar een floormanager / supervisor. jij bent verantwoordelijk voor de frontoffice, waar gasten en leden voor ons hotel, fitness en de spa komen. operationeel meedraaien op de werkvloer is voor jou geen probleem. jij ontvangt alle gasten met een glimlach en weet hun verwachtingen te overtreffen. eventuele vragen en klachten handel je professioneel af.als floormanager ben je verantwoordelijk voor een optimale kwaliteits- en serviceniveau van de dagelijkse gang van zaken en stuurt de frontoffice medewerkers aan. (per dienst maximaal 5 en in totaal 20 tot 25 receptionistes). hier hoort uiteraard ook de inroostering en urenregistratie bij.jij weet als geen ander de collega's te inspireren tot een verhoogde mate van gast- en servicegerichtheid, het bieden van een optimale gastbeleving, commercieel handelen en een prettige (werk)sfeer.wie ben jij? je beschikt over mbo werk- en denkniveau, hebt ruime ervaring in een soortgelijke servicegerichte functie, aangevuld met minimaal 2 jaar aantoonbare leidinggevende ervaring. daarnaast herken jij jezelf in onderstaand profiel:je hebt een leuke, vlotte uitstraling;de competenties samenwerken, gedisciplineerd handelen, gast- en kwaliteitsgerichtheid zijn voor jou vanzelfsprekend;tevens ben je proactief, stressbestendig en flexibel inzetbaar;je spreekt de nederlandse taal vloeiend en ook in het engels weet jij gasten keurig te woord te staan;je bent een coachende leidinggevende;tevens ben je bekend bent met diverse computerprogramma's, zoals bijv.: mews, xplan, microsoft office en andere boekingswebsites;het is voor jou geen probleem om te werken in wisselende diensten, zowel ochtend, middag, avond, weekend, (minimaal 1 weekenddag per week) als op feestdagen.if you don't speak the dutch language fluently we will not proceed your application. wat bieden wij?een contract voor 24-36 uur per week;uitstekende arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring;opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10 x gratis entree van de spa;korting op overige faciliteiten;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;hele gezellige collega's en een prettige werksfeer, met 2x per jaar een personeelsfeest.
is gastvrijheid jouw 2e natuur, ben jij een specialist binnen de hotellerie en wil je dat geen dag hetzelfde is? of ben je op zoek naar een hele leuke bijbaan waarin je contact hebt met diverse gasten? lees dan zeker verder!als front office medewerker/ receptionist fungeer je als spil van de organisatie en ben je "het visitekaartje" naar gasten en leden. je handelt vragen en klachten professioneel af en bent medeverantwoordelijk voor een efficiënte en correcte uitvoering van de operationele werkzaamheden achter de receptie, zowel face to face als telefonisch. je bent werkzaam op de afdeling hotel & receptie en werkt adequaat samen met de collega's receptionistes, floormanagers en de manager receptie.je werkzaamheden bestaan onder andere uit de ontvangst van gasten, het verschaffen van informatie, het in- en uitchecken van spa- en hotelgasten, beheer van de telefoon en het afhandelen van reserveringen. tevens voer je commerciële acties uit en ondersteunt indien nodig andere afdelingen.wie ben jij? je beschikt over mbo werk- en denkniveau en je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie in een hotel. tevens herken je je in onderstaand profiel:je bent sociaal, hebt een open uitstraling en gastgerichtheid is voor jou vanzelfsprekend. dit straal je ook uit!aan empathisch vermogen geen gebrek, jij voelt gasten goed aan en weet je je hen tevreden houdt;jij bent pro-actief, stressbestendig en een echte teamplayer;een uitstekende beheersing van de nederlandse en engelse taal. tevens heb je kennis van de diverse computerprogramma's zoals idpms, xplan, microsoft office en boekingswebsites.flexibiliteit is voor jou geen probleem, weekenden, avonden en feestdagen werken wissel je graag af met collega's;je bent commerciel ingesteld en leergierig, dan is hotel & wellness de plek voor de volgende stap in jouw carrière.if you don't speak the dutch language fluently we will not proceed your application.bij ons zijn de waarden balans, beleving, kwaliteit en verbinding heel belangrijk, voor onze gasten en voor onze medewerkers. als toekomstige medewerker sluit dit aan bij jouw normen en waarden.wat bieden wij?een contract voor 20-32 uur per week;uitstekende arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree voor de spa;korting op overige faciliteiten;reiskosten en parkeerregeling boven de 10 km enkele reis;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;2 x per jaar een personeelsfeest;een gezellig bedrijf met een prettige werksfeer.
werk jij graag met cijfers, wil je een ruim afwisselend takenpakket, binnen een midden- en kleinbedrijf, met korte communicatielijnen? lees dan zeker verder en wie weet ben jij binnenkort onderdeel van ons gezellige en professionele team! de uitdaging jouw uitdaging is om ervoor te zorgen dat de financiële administratie juist, tijdig en volledig is. je waarborgt de kwaliteit van de financiële administratie als ook het voorbereiden van de periodieke afsluitingen en maand- en jaar rapportages. dit doe je voor alle facetten binnen ons bedrijf: hotel, wellness, fitness en tennis. jij bent verantwoordelijk voor het analyseren en verbeteren van processen op de afdeling. jij bent medeverantwoordelijk voor de uitvoering van de financiële administratie, zowel debiteuren als crediteuren, kas- en bankboekingen alsmede de controle hierop. tevens ben je verantwoordelijk voor correctieboekingen, een juiste aansluiting op de grootboekadministratie en de voorbereidingen voor de jaarlijkse controle van de accountants. de afdeling financiën behoort tot de stafafdelingen welke ondersteunend zijn, waarbij jij samen met 3 collega's werkt, waaronder de financieel manager. wie ben jij?een zelfstandige werknemer met minimaal twee jaar relevante werkervaring in een soort gelijke functie. bij voorkeur heb je ervaring bij een mkb bedrijf en/of in de leisure (hotel, wellness of sport) branche.· je beschikt over mbo werk- en denk niveau en een financiële opleiding;· je bent vertrouwd met financiële softwaresystemen en office applicaties· ben je daarnaast bekend met cash en nmbrs, dan is dat mooi meegenomen.· analytisch talent en werkt zeer accuraat· hands-on mentaliteit· je bent pro actief en flexibel.· goede communicatieve vaardigheden, goede beheersing van de nederlandse taal.wat bieden wij?· een contract voor 24-36 uur per week, waarbij je in ieder geval werkzaam bent op de maandag en bij voorkeur ook de vrijdag;· een uitstekend marktconform salaris, passend bij jouw leeftijd en ervaring;· gratis gebruik van de fitness faciliteiten;· korting op overige faciliteiten;· pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;· wia hiaat verzekering;· reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;· hele gezellige collega's en een prettige werksfeer.
werk jij graag met cijfers, wil je een ruim afwisselend takenpakket, binnen een midden- en kleinbedrijf, met korte communicatielijnen? lees dan zeker verder en wie weet ben jij binnenkort onderdeel van ons gezellige en professionele team! de uitdaging jouw uitdaging is om ervoor te zorgen dat de financiële administratie juist, tijdig en volledig is. je waarborgt de kwaliteit van de financiële administratie als ook het voorbereiden van de periodieke afsluitingen en maand- en jaar rapportages. dit doe je voor alle facetten binnen ons bedrijf: hotel, wellness, fitness en tennis. jij bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de financiële administratie, zowel debiteuren als crediteuren, kas- en bankboekingen alsmede de controle hierop. tevens ben je verantwoordelijk voor correctieboekingen, een juiste aansluiting op de grootboekadministratie en de voorbereidingen voor de jaarlijkse controle van de accountants. de afdeling financiën behoort tot de stafafdelingen welke ondersteunend zijn, waarbij jij samen met 3 collega's werkt, waaronder de financieel manager. wie ben jij?een zelfstandige werknemer met minimaal twee jaar relevante werkervaring in een soort gelijke functie. bij voorkeur heb je ervaring bij een mkb bedrijf en/of in de leisure (hotel, wellness of sport) branche.· je beschikt over mbo werk- en denk niveau en een financiële opleiding;· je bent vertrouwd met financiële softwaresystemen en office applicaties· ben je daarnaast bekend met cash en nmbrs, dan is dat mooi meegenomen.· analytisch talent en werkt zeer accuraat· hands-on mentaliteit· je bent pro actief en flexibel.· goede communicatieve vaardigheden, goede beheersing van de nederlandse taal.wat bieden wij?· een contract voor 24-36 uur per week, waarbij je in ieder geval werkzaam bent op de maandag;· een uitstekend marktconform salaris, passend bij jouw leeftijd en ervaring;· gratis gebruik van de fitness faciliteiten;· korting op overige faciliteiten;· pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;· wia hiaat verzekering;· reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;· hele gezellige collega's en een prettige werksfeer.
heb jij leidinggevende ervaring in de hotel branche, weet jij als geen ander wat hospitality is en wil je werken op één van de mooiste locaties in amsterdam? lees dan zeker verder en wie weet ben jij binnenkort onderdeel van ons gezellige en professionele team!de uitdagingvoor onze frontoffice zijn wij op zoek naar een operationeel verantwoordelijke frontoffice manager. in deze rol ben jij het centrale aanspreekpunt op de werkvloer en zorg je dagelijks voor een soepel draaiende frontoffice. je zorgt voor een continu hoogwaardig kwaliteits- en serviceniveau en stuurt op de hoogste resultaten op het gebied van gast- en servicegerichtheid, commerciële resultaten en een goede sfeer en uitstraling.zodra de gasten arriveren, zorg jij ervoor dat zij een prettig verblijf hebben. jouw team bij de frontoffice is het visitekaartje van ons bedrijf en samen met hen zorg je dat alle gasten met een warm welkom ontvangen worden en met een goede recensie het hotel verlaten. jouw afdeling fungeert als 'spin in het web' voor de gehele organisatie. jij zorgt ervoor dat alle processen opgevolgd worden, klachten juist afgehandeld worden, de financiële procedures kloppen etc. dit doe je onder leiding en samen met de hotel manager.ook het aansturen van de receptionistes, inwerken, het maken van het rooster etc. behoort tot jouw takenpakket. uiteraard steek je ook zelf de handen uit de mouwen en spring je operationeel bij waar nodig. jij zorgt ervoor dat jouw team sterk staat, dus dat betekent de selectieprocedure uitvoeren, beoordelingsgesprekken voeren, medewerkers coachen zodat zij in hun kracht staan. jij ziet er op toe dat alle medewerkers van de afdeling hotel & frontoffice een veilige werkomgeving hebben, zich kunnen ontwikkelen, plezier hebben en iedereen zijn/ haar verantwoordelijkheid geeft en neemt. hierin is positiviteit en optimisme onmisbaar. met jouw coachende kwaliteiten haal je het beste in jouw team naar boven.wie ben jij?een hospitality topper, commercieel gedreven en een coachende leidinggevende met minimaal 2 jaar relevante werkervaring binnen de hotel branche.je beschikt over een hbo opleiding in de richting van hogere hotelschool, hotelmanagement of soortgelijk;je bent pro-actief, neemt initiatief en hebt er geen problemen mee om zelf operationeel mee te werken;je bent accuraat en bent goed in het stellen van prioriteiten;een gastheer/-vrouw pur sang die toegankelijk is voor collega's;flexibel inzetbaar, waarbij je werkt in wisselende diensten zowel in de avonden, het weekend als op feestdagen;je bent een coachende, motiverende en inspirerende leidinggevende met goede communicatie vaardigheden; wat bieden wij?een contract voor 32-36 uur per week.uitstekende arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring;opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10 x gratis entree van de spa;personeelskorting op de overige faciliteiten;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;professionele collega's en een prettige werksfeer- en omgeving, met 2x per jaar een personeelsfeest.interesse?ben jij ook zo enthousiast over deze functie en lijkt dit de juiste carrière stap voor jou? dan zien wij graag je gemotiveerde sollicitatie tegemoet via onderstaand contactformulier.wil je nog iets meer weten, neem dan gerust contact op met onze hr afdeling op telefoonnummer 020 3010 795. hopelijk tot snel!
ben je gemotiveerd en leergierig om alle kneepjes van het horeca vak te leren, ben je graag in contact met mensen en flexibel inzetbaar? lees dan zeker verder en wie weet ben jij binnenkort onderdeel van ons gezellige team!en het leukste nieuws is dat je ons gezellige team kan versterken, zonder dat je horeca ervaring hebt. jouw motivatie, leergierigheid en gezelligheid is het belangrijkste!de uitdagingals medewerker bediening weet jij als geen ander hoe onze gasten en leden gastvrij worden ontvangen en op hun gemak worden gesteld. je hebt met gevarieerde en uiteenlopende horecawerkzaamheden te maken zoals werken achter de bar alsook in de bediening. dit doe je door proactief, vlot en accuraat te werken zonder hierbij het overzicht te verliezen. het waarborgen van service en kwaliteit staat hierbij hoog in het vaandel. tevens ben je een echte teamplayer en laat jij je onder hectische omstandigheden niet van de wijs brengen. je kunt op alle horeca gelegenheden inzet worden, dus zowel in ons spa restaurant van de wellness als bij amstelpark.wie ben jij?je beschikt over mbo werk- en denkniveau, ervaring is geen vereiste, wij zoeken vooral gemotiveerde een leergierige collega's.je hebt een vlotte uitstraling, bent proactief en stressbestendig.je bent flexibel inzetbaar en bent bereid om te werken in wisselende diensten, ook minimaal 1 weekenddag en op feestdagen.je bent bereid om bhv te behalen en je spreekt de nederlandse taal vloeiend.de kerncompetenties gastgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, samenwerken en gedisciplineerd handelen zijn van doorslaggevend belang voor succesvol functioneren in onze organisatie. als medewerker van hotel & wellness zuiver beschik je over deze competenties.wat bieden wij?een contract voor 20-36 uur per week;goede arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring;opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree voor de spa;korting op de overige faciliteiten;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;hele gezellige collega's en een prettige werksfeer, met 2x per jaar een personeelsfeest.
heb je een passie voor wellness en wil jij bijdragen aan een optimaal balans tussen lichaam en geest aan onze gasten? lees dan zeker verder!de uitdagingals masseur vorm je het rustmoment voor de vele gasten van hotel & wellness zuiver. jij helpt onze gasten om fysiek, mentaal en/of emotioneel beter in balans te komen, waarbij persoonlijke aandacht en hoogwaardige zorg centraal staat. herken jij je in de holistische visie waarin het streven naar een optimaal balans tussen lichaam en geest centraal staat? gasten voelen zich dan ook meteen op hun gemak omdat je deze basisvisie weet te vertalen in een ontspannen massagetechniek. hierbij kun je denken aan zowel klassieke-, sport- als moderne massages.persoonlijke aandacht in combinatie met "aanvoelen" wat gasten belangrijk vinden weet je te vertalen naar professioneel advies. gasten komen dan ook graag bij je terug omdat ze weten dat je hun welzijn op het oog hebt door ze "hemels" te verwennen. je werkt nauw samen met mede masseurs en de medewerkers van de beauty afdeling.wie ben jij?naast een enorme passie voor wellness en een gerichte cursus / opleiding tot masseur, herken jij je in onderstaand profiel:je beschikt over mbo werk- en denkniveau, aangevuld met 3 jaar aantoonbare ervaring als masseur bij gerenommeerde spa-, sport- en/of hotel gerelateerde bedrijven;in het bezit van diploma's voor twee of meerdere massagetechnieken, waarvan de sportmassagetechniek een vereiste is;je bent accuraat, stelt prioriteiten en kunt goed organiseren. dit laat je ook merken door klachten vlot en naar tevredenheid op te lossen;je beschikt over actuele productkennis en houdt deze geregeld up to date door het volgen van cursussen;je bent proactief, stressbestendig en flexibel inzetbaar. je bent bereid om te werken in wisselende diensten zowel in de avonden, het weekend als op feestdagen;het beschikken /aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (vog) is onderdeel van de sollicitatie procedure;je spreekt de nederlandse taal vloeiend. if you don't speak the dutch language fluently we will not proceed your application.de kerncompetenties gastgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, samenwerken en gedisciplineerd handelen zijn van doorslaggevend belang voor succesvol functioneren in onze organisatie. als masseur bij hotel & wellness zuiver beschik je over deze competenties.wat bieden wij?een contract voor 0-30 uur per week;uitstekende arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring;opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree voor de spa;korting op de overige faciliteiten;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;gezellige collega's en een prettige werksfeer, met 2x per jaar een personeelsfeest.
is tennis jouw passie en wil je graag een divers publiek net zo enthousiast maken over deze sport, dan is amstelpark tennis op zoek naar jou!de uitdagingals tennistrainer werk je samen in een enthousiast team van tennistrainers en ondersteunend personeel. je voornaamste taak is het voorbereiden en verzorgen van tennistrainingen, zowel individuele- als groepstrainingen. je onderhoud contact met leerlingen en leden en vervult de bijbehorende administratieve taken: indelen van leerlingen, bijhouden van presentielijsten en nabellen van absenties, het opstellen van voortgangsrapportages en het uitvoeren van administratieve werkzaamheden op kantoor. ook begeleid je competities, toernooien, tenniskampen en overige evenementen.wie ben jij?je beschikt over mbo werk- en denkniveau en een afgerond diploma van een sport gerelateerde opleiding (cios, halo);een afgeronde knltb opleiding tot tennistrainer op minimaal niveau a, is vereist, evenals een knltb licentie (niveau b of meer is een pré);je hebt minimaal 2 jaren ervaring als tennistrainer en je bent continue up to date over de ontwikkelingen in de tennissport;je bent en sociaal persoon en een coach/trainer in hart en nieren. als echte teamplayer geef je op motiverende en constructieve wijze feedback en aanwijzingen;jouw (nederlandse) communicatieve en didactische vaardigheden zijn als vanzelfsprekend goed ontwikkeld;je bent proactief, stressbestendig en tevens bereid om ook in het weekend en/of op feestdagen te werken;de kerncompetenties gastgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, samenwerken en gedisciplineerd handelen zijn van doorslaggevend belang voor succesvol functioneren in onze organisatie. als medewerker van amstelpark tennis beschik je over deze competenties.wat bieden wij?een contract voor 0-32 uur per weekuitstekende arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring. bij een vast aantal uren, ook doorbetaling in vakantieperiodes / wintermaanden. wij hebben zowel binnen als buiten baneneen pensioenregeling, waarvoor wij de premie betalen, dus jij geen werknemersbijdrage hebt;opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree van de spa;personeelskorting op de overige faciliteiten;wia hiaat verzekering;reiskosten en parkeerregeling boven de 10 km enkele reis;fietsplanprofessionele collega's en een prettige werksfeer- en omgeving, met 2x per jaar een personeelsfeest.

Stap 1
Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie, per e-mail of telefonisch.

Stap 2
Daarna is je 1e gesprek.

Stap 3
Eventueel is er een 2e gesprek.

Stap 4
Het arbeidsvoorwaardenvoorstel wordt verstuurd.
Staat jouw vacature er niet bij?
Maak een jobalert aan.
Zo ben je altijd op de hoogte van de nieuwste vacatures.
Vacatures
Contact
Koenenkade 8
1081 KH Amsterdam (Nederland)
service@zuiveramsterdam.nl
020 3010 700




