Follow a manual added link
Amstelpark
Vacatures
Link to: Hotel – Spa
Hotel – Spa
Vacatures
Link to: Fitness
Fitness
Vacatures
Link to: Staf / Facilitair
Staf / Facilitair
Vacatures
is tennis jouw passie en wil je graag een divers publiek net zo enthousiast maken over deze sport, dan is amstelpark tennis op zoek naar jou!de uitdagingals tennistrainer werk je samen in een enthousiast team van tennistrainers en ondersteunend personeel. je voornaamste taak is het voorbereiden en verzorgen van tennistrainingen, zowel individuele- als groepstrainingen. je onderhoud contact met leerlingen en leden en vervult de bijbehorende administratieve taken: indelen van leerlingen, bijhouden van presentielijsten en nabellen van absenties, het opstellen van voortgangsrapportages en het uitvoeren van administratieve werkzaamheden op kantoor. ook begeleid je competities, toernooien, tenniskampen en overige evenementen.wie ben jij?je beschikt over mbo werk- en denkniveau en een afgerond diploma van een sport gerelateerde opleiding (cios, halo);een afgeronde knltb opleiding tot tennistrainer op minimaal niveau a, is vereist, evenals een knltb licentie (niveau b of meer is een pré);je hebt minimaal 2 jaren ervaring als tennistrainer en je bent continue up to date over de ontwikkelingen in de tennissport;je bent en sociaal persoon en een coach/trainer in hart en nieren. als echte teamplayer geef je op motiverende en constructieve wijze feedback en aanwijzingen;jouw (nederlandse) communicatieve en didactische vaardigheden zijn als vanzelfsprekend goed ontwikkeld;je bent proactief, stressbestendig en tevens bereid om ook in het weekend en/of op feestdagen te werken;de kerncompetenties gastgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, samenwerken en gedisciplineerd handelen zijn van doorslaggevend belang voor succesvol functioneren in onze organisatie. als medewerker van amstelpark tennis beschik je over deze competenties.wat bieden wij?een contract voor 0-32 uur per weekuitstekende arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring. bij een vast aantal uren, ook doorbetaling in vakantieperiodes / wintermaanden. wij hebben zowel binnen als buiten baneneen pensioenregeling, waarvoor wij de premie betalen, dus jij geen werknemersbijdrage hebt;opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree van de spa;personeelskorting op de overige faciliteiten;wia hiaat verzekering;reiskosten en parkeerregeling boven de 10 km enkele reis;fietsplanprofessionele collega's en een prettige werksfeer- en omgeving, met 2x per jaar een personeelsfeest.
heb jij een passie voor beauty en wellness, houd je van een afwisselende functie en ben je flexibel inzetbaar? dan komen wij graag met jou in contact!de uitdagingals allround medewerker op de afdeling beauty & massage ben je het visitekaartje van de spa en zorg je dat de gasten optimaal kunnen genieten van hun behandeling, om zo hun wellness dag compleet te maken. naast het ontvangen van gasten ben jij verantwoordelijk voor het geven van schoonheids- en meerdere soorten massagebehandelingen. geef je ook pedicure behandelingen, dan maakt dit jouw dag nog afwisselender! ook ben jij toegankelijk voor onze gasten om hun vragen te beantwoorden, kun je informatie geven over onze producten, waarbij je op natuurlijke wijze de producten weet te verkopen. als allround medewerker beauty werk je als een echte duizendpoot waarbij je altijd streeft naar service en kwaliteit. uiteraard ondersteun je de andere afdelingen wanneer dat nodig is.wie ben jij?je beschikt over een mbo werk- en denkniveau en hebt een opleiding tot schoonheidsspecialist afgerond. daarnaast herken jij je in onderstaand profiel:inmiddels heb jij minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie en heb jij een passie voor masseren ontwikkeld;heb je ook ervaring als pedicure, dan is dat mooi meegenomen;jij bent een echte teamplayer en je voelt feilloos aan wat gasten belangrijk vinden;jij weet als geen ander hoe jij een bijdrage kunt leveren aan de beleving van onze gasten;daarbij werk je erg zelfstandig en kom je op eigen initiatief in actie wanneer dit nodig is;tenslotte is het voor jou geen probleem om te werken in wisselende diensten (grotendeels middag- en avonddiensten) en in de weekenden;voor de functie is het beheersen van de nederlandse taal een vereiste en beheersing van de engelse taal een pré.if you don't speak the dutch language fluently we will not proceed your application.wat bieden wij?een contract voor 24-32 uur per week (werkdagen van 6 tot 8 uur per dag)goede arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring;opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10 x gratis entree van de spa;personeelskorting op de overige faciliteiten;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;professionele collega's en een prettige werksfeer- en omgeving, met 2x per jaar een personeelsfeest.
is gastvrijheid jouw 2e natuur, ben jij een specialist binnen de hotellerie en wil je dat geen dag hetzelfde is? of ben je op zoek naar een hele leuke bijbaan waarin je contact hebt met diverse gasten? lees dan zeker verder!als front office medewerker/ receptionist fungeer je als spil van de organisatie en ben je "het visitekaartje" naar gasten en leden. je handelt vragen en klachten professioneel af en bent medeverantwoordelijk voor een efficiënte en correcte uitvoering van de operationele werkzaamheden achter de receptie, zowel face to face als telefonisch. je bent werkzaam op de afdeling hotel & receptie en werkt adequaat samen met de collega's receptionistes, floormanagers en de manager receptie.je werkzaamheden bestaan onder andere uit de ontvangst van gasten, het verschaffen van informatie, het in- en uitchecken van spa- en hotelgasten, beheer van de telefoon en het afhandelen van reserveringen. tevens voer je commerciële acties uit en ondersteunt indien nodig andere afdelingen.wie ben jij? je beschikt over mbo werk- en denkniveau en je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie in een hotel. tevens herken je je in onderstaand profiel:je bent sociaal, hebt een open uitstraling en gastgerichtheid is voor jou vanzelfsprekend. dit straal je ook uit!aan empathisch vermogen geen gebrek, jij voelt gasten goed aan en weet je je hen tevreden houdt;jij bent pro-actief, stressbestendig en een echte teamplayer;een uitstekende beheersing van de nederlandse en engelse taal. tevens heb je kennis van de diverse computerprogramma's zoals mews, xplan, microsoft office en boekingswebsites.flexibiliteit is voor jou geen probleem, weekenden, avonden en feestdagen werken wissel je graag af met collega's;je bent commerciel ingesteld en leergierig, dan is hotel & wellness de plek voor de volgende stap in jouw carrière.if you don't speak the dutch language fluently we will not proceed your application.de kerncompetenties gastgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, samenwerken en gedisciplineerd handelen zijn van doorslaggevend belang voor succesvol functioneren in onze organisatie. als medewerker van hotel & wellness zuiver beschik je over deze competenties.wat bieden wij:een flexibele baan, met mogelijkheid tussen de 0 en 36 uur op contract. ook geschikt als bijbaan!;een uitstekend marktconform salaris passend bij jouw kennis en ervaring;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree voor de spa;korting op de overige faciliteiten;reiskosten en parkeerregeling boven de 10 km enkele reis;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;2 x per jaar een personeelsfeest;een gezellig bedrijf met een prettige werksfeer.
heb jij een passie voor fitness en weet jij deze energie op iedereen over te brengen? lees dan zeker verder!de uitdagingals groepsles instructeur geef jij de lessen rpm & spinning en motiveer jij de leden om hun doel te bereiken. jij zorgt ervoor dat zij de les op een juiste wijze uitvoeren en zorgt dat zij met een goed en voldaan gevoel de les verlaten. je rapporteert aan de floormanager fitness en de verrichte activiteiten op een correcte en volledige manier. verder zorg je ervoor dat de fitnesszaal op orde en schoon is en let je erop dat de huisregels en procedures worden nageleefd. tevens is het van belang dat je eventuele problemen signaleert en in staat bent om verbeteringen aan te dragen.wie ben jij? naast jouw energie, enthousiasme en passie voor sport herken jij je in onderstaand profiel:je bent op zoek naar een bijbaan of naar een paar vaste uren per week;je bent ervaren in het geven van rpm emn/of spinning lessen;je beschikt over een recent lesmilles certificaat;indien je meer sport technieken beheerst en voor andere lessen inzetbaar bent, is dat mooi meegenomen;initiatief nemen en zelfstandig werken is voor jou niet onbekend;je bent klantgericht en communicatief sterk, in zowel het nederlands als engels;wat bieden wij?een 0-urencontract, waarbij je in ieder geval de woensdagochtend werkt;uitstekende arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree voor de spa;korting op overige faciliteiten;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;hele gezellige collega's en een prettige werksfeer.
heb je een passie voor wellness en wil jij bijdragen aan een optimaal balans tussen lichaam en geest aan onze gasten? lees dan zeker verder!de uitdagingals masseur vorm je het rustmoment voor de vele gasten van hotel & wellness zuiver. je werkt nauw samen met mede masseurs en de medewerkers van de beauty afdeling. je rapporteert aan de manager beauty & massage en deelt de holistische visie waarin het streven naar een optimaal balans tussen lichaam en geest centraal staat. gasten voelen zich dan ook meteen op hun gemak omdat je deze basisvisie weet te vertalen in een ontspannen massagetechniek. hierbij kun je denken aan zowel klassieke-, sport- als moderne massages.persoonlijke aandacht in combinatie met "aanvoelen" wat gasten belangrijk vinden weet je te vertalen naar professioneel advies. gasten komen dan ook graag bij je terug omdat ze weten dat je hun welzijn op het oog hebt door ze "hemels" te verwennen.wie ben jij?naast een enorme passie voor wellness en een gerichte cursus / opleiding tot masseur, herken jij je in onderstaand profiel:je beschikt over mbo werk- en denkniveau, aangevuld met 3 jaar aantoonbare ervaring als masseur bij gerenommeerde spa-, sport- en/of hotel gerelateerde bedrijven;in het bezit van diploma's voor twee of meerdere massagetechnieken, waarvan de sportmassagetechniek een vereiste is;je bent accuraat, stelt prioriteiten en kunt goed organiseren. dit laat je ook merken door klachten vlot en naar tevredenheid op te lossen;je beschikt over actuele productkennis en houdt deze geregeld up to date door het volgen van cursussen;je bent proactief, stressbestendig en flexibel inzetbaar. je bent bereid om te werken in wisselende diensten zowel in de avonden, het weekend als op feestdagen;het beschikken /aanvragen van een verklaring omtrent gedrag (vog) is onderdeel van de sollicitatie procedure;je spreekt de nederlandse taal vloeiend. if you don't speak the dutch language fluently we will not proceed your application.de kerncompetenties gastgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, samenwerken en gedisciplineerd handelen zijn van doorslaggevend belang voor succesvol functioneren in onze organisatie. als masseur bij hotel & wellness zuiver beschik je over deze competenties.wat bieden wij?een contract voor 0-30 uur per week;uitstekende arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring;opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree voor de spa;korting op de overige faciliteiten;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;gezellige collega's en een prettige werksfeer, met 2x per jaar een personeelsfeest.
heb jij een passie voor fitness en weet jij deze energie op iedereen over te brengen? lees dan zeker verder!de uitdagingals groepsles instructeur geef jij de lessen body pump en motiveer jij de leden om hun doel te bereiken. jij zorgt ervoor dat zij de les op een juiste wijze uitvoeren en zorgt dat zij met een goed en voldaan gevoel de les verlaten. je rapporteert aan de floormanager fitness en de verrichte activiteiten op een correcte en volledige manier. verder zorg je ervoor dat de fitnesszaal op orde en schoon is en let je erop dat de huisregels en procedures worden nageleefd. tevens is het van belang dat je eventuele problemen signaleert en in staat bent om verbeteringen aan te dragen.wie ben jij? naast jouw energie, enthousiasme en passie voor sport herken jij je in onderstaand profiel:je bent op zoek naar een bijbaan of naar een paar vaste uren per week;je bent beschikbaar op woensdagochtend van 10:00 uur tot 12:00 uur;je bent ervaren in het geven van body pump;je beschikt over een recent lesmilles certificaat;indien je meer sport technieken beheerst en voor andere lessen inzetbaar bent, is dat mooi meegenomen;initiatief nemen en zelfstandig werken is voor jou niet onbekend;je bent klantgericht en communicatief sterk, in zowel het nederlands als engels;wat bieden wij?een 0-urencontract, waarbij je in ieder geval de woensdag werkt;uitstekende arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree voor de spa;korting op overige faciliteiten;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;hele gezellige collega's en een prettige werksfeer.
heb je affiniteit met logistiek, schoonmaak en lichte onderhoudsklussen en wil je een leuke werkomgeving waarbij geen dag hetzelfde is? lees dan zeker verder!(for the english version, see below)de uitdagingals allround medewerker algemene dienst ben je allround inzetbaar op de facilitaire afdeling. je bent samen met jouw collega's verantwoordelijk voor de schoonmaak-, logistieke- en lichte onderhoudswerkzaamheden. dit verricht je binnen het gehele gebouw van hotel & wellness zuiver, aan apparatuur, installaties, sanitair, meubilair/ inventaris, hotelkamers, algemene ruimtes, de gastenverblijven alsook de buiten terreinen. binnen de vastgestelde richtlijnen en procedures weet je de aangeleverde opdrachten (via het ticketsysteem) zelfstandig of in teamverband tot een goed resultaat te brengen. jij zorgt dat onze gasten in een schone en opgeruimde omgeving volledig tot rust kunnen komen. hierbij werk je nauw samen met de technische dienst collega's en voor hen verricht je hand- en spandiensten.wie ben jij?je beschikt minimaal over een mbo opleiding, aangevuld met relevante ervaring in de schoonmaak, logistiek en/of algemeen onderhoud. daarnaast is het vooral belangrijk dat jij je werk met passie en plezier verricht. je bent een echte teamplayer, hand on ingesteld en gewend om volgens planning te werken. werken in wisselende diensten, zowel in het weekend als op feestdagen is voor jou geen probleem.de kerncompetenties gastgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, samenwerken en gedisciplineerd handelen zijn van doorslaggevend belang voor succesvol functioneren in onze organisatie. als medewerker van hotel & wellness beschik je over deze competenties.wat bieden wij?een contract voor 24-36 uur per week;uitstekende arbeidsvoorwaarden passend bij jouw kennis en ervaring;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree voor de spa;korting op overige faciliteiten;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;hele gezellige collega's en een prettige werksfeer.***english version***the challengeas general cleaning employee you are deployed allround in the facilities department. together with the colleagues, you are responsible for cleaning, logistics and light maintence work. you do this wihtin the entire of hotel & wellness zuiver, including equipment, sanitary facilities, furniture/inventory, hotel rooms, general areas, guest rooms as well as the outside areas. within the established guidelines and procedures, your are able to achieve good results independently or as part of a team on the assignments submitted. you ensure that our guests can fully relax in a clean and tidy environment. you work closely with your technical serivce colleagues and provide assistance to them.who are you?the most important thing is that you do your work with pleasure and passion. we prefer that you have mbo education and some experience in a function like this one. also you match with the following:you are a real team player, hands-on and used to working according planning;working in varying shifts, both at weekends and on publice holidays, is no problem for you;you offer hospitality and quality;you are reliable and loyal.what do we offer?a contract for 24-36 hours.a good salary, based on your age and experience;training- and develop possibilities;free use of the fitness facilities;a card for 10x free entrance to the spa;discount on other facilities;travel costs and parking arrangements above 10 km one way;pension scheme without employee contribution;wia gap insurance;very nice colleagues and a pleasant working atmosphere, with a staff party twice a year.
de uitdaging:in deze rol ben je verantwoordelijk voor de marketing- en salesactiviteiten van onze organisatie. je ontwikkelt marketingstrategieën, volgt trends en vertaalt deze naar effectieve promoties, producten en diensten. het vertalen van marketingstrategieën naar concrete acties en operationele plannen is voor jou geen probleem, evenals het analyseren van campagnes en resultaten. je ondersteunt hierbij de managers en jouw team om gezamenlijk succes te boeken.met jouw creatieve kant beheer en optimaliseer je digitale marketing campagnes (o.a. via social media), webcare en seo-strategieën. daarnaast ben je verantwoordelijk voor alle bijbehorende communicatie en promotie, zowel intern als extern.je onderhoudt met gemak nieuwe en bestaande relaties met zakelijke partners, ota's, leveranciers en reclame- en consultancybureaus om zo het marketingbereik te vergroten.in deze functie beheer je de marketing- en commerciële budgetten en werk je samen met de general manager en financieel manager aan marketingjaarplannen. daarnaast stuur je een team van 2,4 fte aan, waarbij je hun meest creatieve kanten naar boven haalt om de merken "zuiver" en "amstelpark" breed bekend te maken.wie ben jij? het belangrijkste is dat jouw werk jouw passie is. daarnaast herken je je in onderstaand profiel:· je bent in het bezit van een afgerond hbo/wo opleiding in de richting marketing, communicatie of commercie.· je bent een coachende leidinggevende met minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;· jouw vrienden en collega's omschrijven jou als creatief, een echte strateeg en een teamplayer;· in iedere situatie zie jij kansen en mogelijkheden;· google analytics, google ads, wordpress en revcontrol behoort tot jouw basis kennis;· jij bent analytisch sterk, nauwkeurig en hebt een hands-on mentaliteit; wat bieden wij?naast een enorm afwisselende en enerverende job, bieden wij jou de volgende arbeidsvoorwaarden:een contract voor 32-36 uur per week.uitstekend marktconform salaris, aangevuld met een targetletter, met de mogelijkheid om jaarlijks maximaal een bonus van 10% jaarsalaris te behalen.gratis fitnessfaciliteiten en korting op overige faciliteiten.pensioenregeling zonder werknemersbijdrage.wia hiaat verzekering.reiskostenvergoeding boven 10 km enkele reis.gezellige collega's en een prettige werksfeer.
is schoonmaken jouw passie, heb je leidinggevende ervaring en wil je werken in een fijne omgeving waarbij geen dag hetzelfde is? lees dan zeker verder! de uitdaging:als supervisor housekeeping draag jij bij aan de beleving van onze gasten voor een ontspannen verblijf. jij zorgt dat het onze gasten aan niets ontbreekt en zorgt er met jouw team voor dat iedere ruimte er tip top uitziet. jij zorgt ervoor dat jouw team weet wat zij kunnen doen, coacht hen en zorgt ervoor dat er een duidelijke structuur is. daarnaast zorgen onderstaande werkzaamheden voor jouw afwisselende en leuke dag:een planning maken? voor jou geen moeite! alle ruimtes binnen de gehele organisatie voldoen aan een optimaal hygiëne niveau, zoals sanitair, meubilair, algemene ruimtes, buitenruimtes etc.jij doet een controle op de hotelkamers en zorgt ervoor dat deze er schoon en perfect uitzien.jij motiveert het team om te voldoen aan de kwaliteitsverwachtingen van de desbetreffende afdelingsmanagers en uiteraard alle gasten.de werkzaamheden worden volgens standaarden uitgevoerd en jij coacht jouw team om hygiënisch, efficiënt en veilig te werken. eventuele technische storingen meld je direct. het bestellen van schoonmaak, spa artikelen, voldoende bedlinnen en overige voorraadbeheer, zodat de collega's hun werk goed kunnen uitvoeren.ook de gehele goederenstroom begeleidt jij in goede banen. wie ben jij? het is vooral heel belangrijk dat jij je werk met passie en plezier verricht. daarnaast herken jij je in onderstaand profiel:je beschikt minimaal over een mbo opleiding, aangevuld met relevante ervaring in de schoonmaak, logistiek en/of algemeen onderhoud in een leidinggevende rol.je bent een echte teamplayer en een coachende en motiverende leidinggevende is; volgens planning werken is geen probleem, houdt overzicht bij drukte en bent hands on ingesteld.werken in wisselende diensten, zowel in het weekend als op feestdagen is voor jou geen probleem. je beschikt over voldoende kennis van word en excel, ivm het opzetten en aanpassen van planningen, bestel- en werklijsten;daarnaast spreek je de nederlandse taal en bij voorkeur een 2e taal.je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief met teamleden, andere afdelingen en externe partijen te communiceren. wat bieden wij?een contract voor 32-36 uur per week;een uitstekend marktconform salaris, passend bij jouw leeftijd en ervaring;doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;een 10 rittenkaart om gratis gebruik te maken van de spa;korting op overige faciliteiten;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;hele gezellige collega's en een prettige werksfeer.
voor ons tennispark zijn wij op zoek naar horeca toppers, dit is mogelijk als bijbaan en voor maximaal 36 uur per week.en het leukste nieuws is dat iedere dag anders is, jijzelf ook gratis kunt sporten en wij jou alle kneepjes van het vak willen leren.(see below for the english version)de uitdagingals medewerker bediening weet jij als geen ander hoe onze gasten en leden gastvrij worden ontvangen en op hun gemak worden gesteld. je hebt met gevarieerde en uiteenlopende horecawerkzaamheden te maken zoals werken achter de bar alsook in de keuken. dit doe je door proactief, vlot en accuraat te werken zonder hierbij het overzicht te verliezen. het waarborgen van service en kwaliteit staat hierbij hoog in het vaandel. tevens ben je een echte teamplayer en laat jij je onder hectische omstandigheden niet van de wijs brengen.wie ben jij?ervaring is mooi meegenomen, het belangrijkste is dat je gemotiveerd en leergierig bent!je hebt een enorm verantwoordelijkheidsgevoel en wilt vooral jouw hospitality kwaliteiten bieden aan onze leden.je hebt een vlotte uitstraling, bent proactief en stressbestendig.flexibiliteit is waar je naar op zoek bent en je bent bereid om te werken in wisselende diensten, ook minimaal 1 weekenddag en op feestdagen.wat bieden wij?een contract voor 0-36 uur per week;een uitstekend marktconform salaris, wij hebben geen horeca cao, maar ons eigen salarishuis;opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree voor de spa;korting op de overige faciliteiten;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;hele gezellige collega's en een prettige werksfeer, met 2x per jaar een personeelsfeest.english version:the challengeas a hospitality employee, you know better than anyone how you offer hospitality for our guests and members. you are responsible for varied and several catering activiteies, such as working behind the bar and in the kitchen. you do this by working proactively, smoothly and accurately without losing the overview. guaranteeing service and quality is of paramount importance. you are also a real team player and do not let yourself be fooled under hectic circumstances. who are you?experience is a bonus, the most important thing is that you are motivated and eager to learn. you have an enormous sense of responsibility and especially want to offer your hospitality qualities to our members. you have a smooth appearance, are proactive and stress resistant.flexibility is what you are looking for and you have no problems with working varying shifts, including at least 1 weekend day and on public holidays.what do we offer?a contract for 0-36 hours. also possible as a job next to your study;a good salary, based on your age and experience;training- and develop possibilities; free use of the fitness facilities;a card for 10x free entrance to the spa;discount on other facilities;travel costs and parking arrangements above 10 km one way;pension scheme without employee contribution;wia gap insurance;very nice colleagues and a pleasant working atmosphere, with a staff party twice a year.
ben je toe aan een volgende stap in jouw horeca carrière, ben je gemotiveerd en wil je graag in een sportieve omgeving werken? lees dan zeker verder en wie weet ben jij binnenkort onderdeel van ons gezellige team!(for the english version, see below)de uitdagingals shiftleader horeca / bediening weet jij als geen ander hoe onze gasten en leden gastvrij worden ontvangen en op hun gemak worden gesteld. tijdens jouw shift stuur je de uitvoerende medewerkers (tijdens een shift 1-3 medewerkers) aan en ben jij verantwoordelijk dat de shift in goede banen verloopt. samen met het team zorg je dat het de gasten aan niets ontbreekt en waarborg je service en kwaliteit. uiteraard ben je zelf ook met de uitvoerende werkzaamheden bezig. je hebt met gevarieerde en uiteenlopende horecawerkzaamheden te maken zoals werken achter de bar, keukenwerkzaamheden, kassa alsook in de bediening en op ons terras. dit doe je door proactief, vlot en accuraat te werken zonder hierbij het overzicht te verliezen. tevens ben je een echte teamplayer en laat jij je onder hectische omstandigheden niet van de wijs brengen. jouw vaste werkplek is de horeca bij amstelpark, waarbij je samenwerkt met de horeca van de wellness / spa restaurant.wie ben jij?naast het feit dat je enorm gemotiveerd en leergierig bent om de volgende stap te maken, herken jij je in onderstaand profiel:mbo werk- en denkniveau en heb je aantoonbare ervaring in de horeca;je hebt een vlotte uitstraling, bent proactief en stressbestendig;je bent flexibel inzetbaar en bent bereid om te werken in wisselende diensten, ook minimaal 1 weekenddag en op feestdagen;in het bezit of bereid te behalen van certificaat voor sociale hygiëne en bhv.wat bieden wij?een contract voor 24-36 uur per week;een uitstekend marktconform salaris, volgens ons eigen salarishuis;opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree voor de spa;korting op de overige faciliteiten;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;hele gezellige collega's en een prettige werksfeer, met 2x per jaar een personeelsfeest.***english version***the challengeas a hospitality shiftleader you know better than anyone how you offer hospitality to our guests and members. during your shift you manage the executive employees (1-3 employees each shift) and you are responsible for ensuring that the shift runs smoothly. together with the team, you ensure that guests get the best service and quality. you are responsible and helping your team with all the varied en several activities, such as working behind the bar, kitchen work, cash register as well as in the service inside and on our terrace. you do this by working practively, smoothly and accurately withoud losing the overview. you are also a real team player and do not let yourself be fooled under hectic circumstances.who are you?besides the fact that you are extremely motivated and eager to learn to take the next step, you recognice yourself in the profile below:mbo working and thinking level and you experience in a same function;you have a smooth appearance, are proactive and stress resistant;flexibility is what you are looking for and you have no problems with working varying shifts, including at least 1 weekend day and on public holidays.in possession of or willing to obtain a certificate for social hygiene and emergency response.what do we offer?a contract for 24-36 hours.a good salary, based on your age and experience;training- and develop possibilities;free use of the fitness facilities;a card for 10x free entrance to the spa;discount on other facilities;travel costs and parking arrangements above 10 km one way;pension scheme without employee contribution;wia gap insurance;very nice colleagues and a pleasant working atmosphere, with a staff party twice a year.
is het jouw passie om gasten te verwennen met jouw lekkere gerechten, wil je een leerzame werkplek en ben je flexibel inzetbaar? lees dan zeker verder!de uitdagingals chef de partie heb je passie voor vakmanschap. je bent allround inzetbaar in de diverse restaurants en rapporteert direct aan de chef kok. je bent verantwoordelijk voor een partie en weet gasten elke dag culinair te verrassen. dit betekent dat je zorg draagt voor de dagelijkse planning, coördinatie en uitvoering van de gerechten van de partie. je bent creatief en neemt het initiatief in de menuontwikkeling en bent goed op de hoogte met de laatste trends en technieken. je werkt planmatig en hebt oog voor details. je draagt zorg voor een optimaal voorraadbeheer en bewaakt de dagelijkse netheid en hygiëne. ook ben je resultaatgericht en hecht je veel waarde aan een positieve waardering van gasten. dit laat je ook merken door eventuele klachten vlot en naar tevredenheid op te lossen. tenslotte ben je flexibel en bereid om te werken in wisselende diensten zowel in het weekend als op feestdagen en ben je fulltime beschikbaar.wie ben jij?jij bent een echte pionier met maximaal 3 jaar aantoonbare ervaring in de horeca met affiniteit in de hotel branche of wellness. verder herken jij je in onderstaand profiel:je beschikt over mbo werk- en denkniveau, aangevuld met een vakopleiding zelfstandig werkend kok en haccp;het diploma leermeester is een pré;je bent een prettige persoonlijkheid, die collegiaal is en een gastgerichte instelling heeft;bij voorkeur ben je gewend om te werken in een open keuken;proactief, stressbestendig en een echte teamplayer zijn 3 eigenschappen die jou volledig omschrijven.daarnaast neem je initiatief en heb je een goed verantwoordelijkheidsgevoel;flexibiliteit is voor jou geen probleem, je bent bereid om wisselende diensten te werken, waaronder avonden (tot 21.30 uur) en weekenden. Één vrije vaste dag per week is geen probleem!wat bieden wij:een contract voor 36-40 uur per week;een uitstekend marktconform salaris passend bij jouw kennis en ervaring;gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree voor de spa;korting op de overige faciliteiten;reiskosten en parkeerregeling boven de 10 km enkele reis;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;een gezellig bedrijf met een prettige werksfeer.
ben jij een 3e of 4e jaars student die een innovatieve leerplek zoekt als leerling kok, lees dan zeker verder!de uitdaginghotel & wellness is op zoek naar een leerling voor de functie van zelfstandig werkend kok. wij bieden een uitdagende werkomgeving waarbij je kennis kunt maken met de keukens in de diverse restaurants van hotel & wellness. je wordt begeleid door de chef kok en bent medeverantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in de keuken.wie ben jij?jij volgt een koks opleiding niveau 3 of 4 en hebt passie voor alles wat te maken heeft met eten! het is een pre als je al enige ervaring hebt opgedaan in een keuken (warme en koude kant)je bent een prettige persoonlijkheid met gastgerichte instelling.je bent pro-actief, stressbestendig en je werkt nauwkeurig.je bent collegiaal, je neemt graag initiatief en je bent flexibel. ook ben je bereid om in wisselende diensten te werken en niet bang om hard te werken.je spreekt de nederlandse taal vloeiend.wat bieden wij?een contract voor 32-40 uur per weekeen salaris conform horeca cao 2300 op fulltime basis (40 uur) excl. vakantiegeld en vakantiedagen. * o.b.v. 21 jaar en ouder.gratis gebruik van de fitness faciliteiten;rittenkaart voor 10x gratis entree voor de spa;korting op overige faciliteiten;pensioenregeling zonder werknemersbijdrage;wia hiaat verzekering;reiskosten en parkeerregeling boven de 10km enkele reis;hele gezellige collega's en een prettige werksfeer
als stagiair(e) horeca weet jij als geen ander hoe onze gasten en leden gastvrij worden ontvangen en op hun gemak worden gesteld. je hebt met gevarieerde en uiteenlopende horecawerkzaamheden te maken zoals werken achter de bar alsook in de bediening in het restaurant en op het terras. dit doe je door proactief, vlot en accuraat te werken zonder hierbij het overzicht te verliezen. het waarborgen van service en kwaliteit staat hierbij hoog in het vaandel. tevens ben je een echte teamplayer en laat jij je onder hectische omstandigheden niet van de wijs brengen.wie ben jij?je bent gemotiveerd om te leren en te werken. daarnaast herken jij je in onderstaand profiel:je volgt een mbo of hbo gerichte opleiding;je bent pro actief en hebt een open uitstraling;werken in wisselende diensten is voor jou geen probleem, ook minimaal 1 weekenddag;je voelt gasten goed aan en je weet hoe je gasten tevreden houdt;je spreekt de nederlandse taal vloeiend. if you don't speak the dutch language fluently we will not proceed your application.de kerncompetenties gastgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, samenwerken en gedisciplineerd handelen zijn van doorslaggevend belang voor succesvol functioneren in onze organisatie. als medewerker van hotel & wellness zuiver beschik je over deze competenties.wat bieden wij?een stagevergoeding van 550 per maand op fulltime basis;gratis gebruik van de fitness faciliteiten en korting op de overige faciliteiten;een 10 rittenkaart voor gratis toegang tot de wellness (18 jaar of ouder);uiteraard bieden wij jou een leuke en leerzame stageplek in een gezellig en professioneel team.
Stap 1
Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie, per e-mail of telefonisch.
Stap 2
Daarna is je 1e gesprek.
Stap 3
Eventueel is er een 2e gesprek.
Stap 4
Het arbeidsvoorwaardenvoorstel wordt verstuurd.
Staat jouw vacature er niet bij?
Maak een jobalert aan.
Zo ben je altijd op de hoogte van de nieuwste vacatures.
Vacatures
Contact
Koenenkade 8
1081 KH Amsterdam (Nederland)
service@zuiveramsterdam.nl
020 3010 700